Hjelp med funksjoner i Telia Play
Få hjelp og veiledning til tjenester som opptak og kjøp og leie av film og serier i Telia Play.
Finn en løsning
Se om guidene under kan være til hjelp
For å ta opp programmer gjennom nett-TV og appen må du ha bestilt tjenesten "opptak".
Dersom du har bestilt opptak og det ikke fungerer, eller du opplever problemer med bestilling av tjenesten, kontakt oss gjerne, så hjelper vi deg.
Obs! Innhold fra noen leverandører er det ikke mulig å ta opp. Du vil da ikke se knappen "Ta opp".
Bruk PIN-kode for å kjøpe og leie film
PIN-koden setter du under Min konto og deretter under Innstillinger. Du vil så motta en e-post som hjelper deg å lage PIN-koden.
Når du har gjort dette én gang kan du bruke samme kode hver gang du skal kjøpe eller leie film.
Tips! Leie film på en iOS-enhet
Vil du se en leiefilm på iOS-enheten din må du først leie denne på en PC/Mac, for så å åpne den i Telia Play på iOS-enheten din.