Velkommen til oss

Hei :)

Her er det noen saker vi gjerne vil tipse deg om.

To barn ved en innsjø ser på mobilen.
  • 1

    Min Side og appen

    På Min Side og i appen har du full oversikt over abonnementet ditt. Der kan du blant annet:

    • Se faktura og detaljert forbruk
    • Endre på abonnementet
    • Kjøpe mer data

    Last ned appen her:

    Last ned Telia-appen i Google Play Last ned app i App store.
  • 2

    Når du mottar første faktura

    Den første fakturaen blir kanskje litt større enn du forventer. Det er fordi vi fakturerer abonnementsprisen for påbegynt måned, pluss neste måned. De neste fakturaene vil selvsagt inneholde kun én månedsavgift.

  • 3

    BankID på mobil

    Bankene har valgt å avvikle BankID på mobil til fordel for BankID på app. BankID på mobil fases gradvis ut til fordel for app.

  • 4

    Det er trygt å bruke mobildata

    Du blir aldri belastet for mer data enn du har inkludert i abonnementet ditt. Vi varsler deg på SMS når du nærmer deg 80 % av inkludert data. Bruker du opp alt før neste fakturaperiode går hastigheten ned, men du betaler ikke noe ekstra.

  • 5

    PIN- og PUK-kode

    Taster du feil PIN-kode for mange ganger, altså 3 ganger, så må du legge inn PUK-kode. Den står på forsendelsen som kom med SIM-kortet ditt, men heldigvis finner du den også på Min Side.

     

  • 6

    Ekstra data når du trenger det

    Skulle du trenge mer data enn du har inkludert i abonnementet kan du kjøpe ekstra datapakker i appen, på Min Side eller via SMS-varslingen du mottar hvis du går tom. Ekstra datapakker er gyldig 30 dager.

    Trenger du bare litt data kan du kjøpe Data Boost som varer i enten 1 time, eller 3 timer.

     

Var denne siden nyttig?