Kåpekledd kvinne utenfor næringsbygg står og tar selfie med mobilen med et smil om munnen

Svitsj

Med Svitsj kan du mot en fast månedspris få ny mobil hvert år, med skjermforsikring inkludert

Bytt etter 12 måneder

Du kan bytte mobiltelefon hvert år om du vil

Skjermforsikring

Forsikring som dekker skader på skjerm er inkludert

Valgfritt abonnement

Velg mobilabonnement uten binding

Bytt hvis du vil etter 12 måneder

Mobilbytte er inkludert! Etter 12 måneder kan du bytte til ny mobil, kostnadsfritt. Du bytter bare inn din gamle mobil og forlenger din Svitsj-avtale med nye 24 måneder.

Husk at et mobilbytte forutsetter at du har et Telia-abonnement på byttetidspunktet. Beholder du mobilen i 24 måneder er den din. Ønsker du ny mobil kan du inngå ny Svitsj-avtale og få ny mobil.

Slik svitsjer du

Vi tilbyr Svitsj både på telia.no, Telia-appen og i butikkene våre:

  1. Velg mobilen du vil ha
  2. Velg "Bytt din Svitsj-telefon" i bestillingsløpet
  3. Bestill og motta mobilen i posten
  1. Gå inn på din Svitsj-avtale i Telia-appen, og klikk "Svitsj nå".
  2. Oppgi tilstand på mobilen du skal levere inn
  3. Velg mobilen du vil bytte til
  4. Vent på ny mobil i posten

Last ned Telia-appen

Last ned Telia App i App StoreLast ned Telia app i Google Play
  1. Finn nærmeste butikk.
  2. Ta med deg den gamle mobilen du har med Svitsj-avtale.
  3. Velg en fin, ny telefon.
  4. Snakk med en ansatt og svitsj.

Nyttig å vite om Svitsj

Det er kun eier av mobilabonnementet som kan inngå Svitsj-avtale.

Svitsj kommer på samme faktura som abonnementet, men det vil stå at Svitsj faktureres på vegne av Telia Finance.

Les fullstendige vilkår for Svitsj-avtalen (PDF)

Les fullstendige vilkår for Telia Finance leieavtale (PDF)

Vanlige spørsmål om Svitsj

Her finner du svar på ting mange lurer på om Svitsj

Nei, du kan svitsje allerede etter 3 måneder, men da vil du måtte betale gjenstående månedsbeløpene til 12 måneder er gått. Så det lønner seg å vente til det har gått 12 måneder, da slipper du å betale noe mer på den gamle telefonen.

Det første vi gjør er å sjekke hvilken tilstand telefonen er i. Og så sender vi den til en av våre leverandører, som er spesialister på gjenbruk. Leverandøren gjør en enda grundigere sjekk, og passer på at all informasjon på mobilen er slettet. Så vurderer de om telefonen er gjenbrukbar eller ikke.

Telefoner som fortsatt kan brukes, leveres til andre markeder i utlandet og Norge.

Er ikke telefonen i god nok stand, vil leverandørene spare på delene av mobilen som fortsatt er brukbare. For eksempel, så kan disse delene brukes på andre telefoner. På den måten kan vi resirkulere, og fremme gjenbruk samtidig.

Ja. Du kan ha maksimalt 6 Svitsj-avtaler for hvert kundeforhold (så fremt dette godkjennes i kredittsjekk).