Meld skade på mobilen

Her kan du sende skademelding for mobiltelefonen du har forsikret hos oss.

Meld skade

Her kan du melde skadesak via forsikringsselskapet:

Dette skjer når du har meldt skade

  1. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse på epost. Saken din blir da behandlet videre, du får normalt svar innen 10 minutter. 
  2. Når saken er behandlet vil du motta en bekreftelse på dette med videre instruksjoner for hvordan du kan sende inn telefonen til reparasjon.

Får du ikke registrert skaden?

Ta kontakt på teliaforsikring@willis.com (9 – 17 hverdager).

Tips! Før du sender mobilen til reparasjon

Husk å ta en sikkerhetskopi av mobilen din før du gir den fra deg. Personlig innhold kan forsvinne under reparasjon.

Fysisk SIM-kort, og eventuelt minnekort, må du ta ut og beholde til du får telefonen tilbake.

Se hvilke typer skader som dekkes

Sjekk hvilken forsikring du har hos oss (Min Side eller appen). For å se hva som dekkes, kan du sammenligne forsikringene her. Her finner du også lenke til fullstendige vilkår for alle forsikringene våre.