Tilleggstjenester

Få mer ut av abonnementet ditt! Se hvilke tilleggstjenester som er inkludert, og hvilke du kan kjøpe for å gjøre hverdagen morsommere og mer effektiv.

Vanlige spørsmål om tilleggstjenester

Du finner alle dine tilgjengelige tilleggstjenester på Min Side, og i Telia-appen. Her kan du se både de du har aktivert og hvilke du kan aktivere / bestille. 

Følgende gjelder for Max og Storytel: 

Idet du bestiller en av disse tjenestene hos oss, vil du motta en aktiverings-SMS/-e-post med instruksjoner. Du blir bedt om å oppgi en e-post og passord for å logge inn på din eksisterende konto hos leverandøren. Så lenge du benytter den samme e-posten som du bruker fra før i tjenesten, vil kun betalingsformen endre seg: du får nå tjenesten lagt på mobilfakturaen din istedenfor å betale den direkte. Eventuell historikk og innstillinger du har i tjenesten fra før, videreføres.

  • For Max: Abonnementet ditt hos Max sies opp automatisk, og tjenesten overføres til oss når du aktiverer den.
  • For Storytel: Vær oppmerksom på at du må vente til det betalte abonnementet ditt er sagt opp hos Storytel før du kan aktivere tjenesten hos oss.

Se oversikt over hvilke tilleggstjenester du kan bestille på Min Side eller i Telia-appen.

Hvis du ønsker å avbestille en tilleggstjeneste, kan du gjøre dette på Min Side og i Telia-appen. Her finner du oversikt over alle dine tjenester.

Hvis du avbestiller en underholdningstjeneste du har hatt tilknyttet mobilabonnemenet ditt hos oss (Storytel, Max eller Viaplay Film & serier), vil du slutte å betale for tjenesten via Telia. Du vil fortsatt kunne logge inn direkte i tjenesten, men siden betalingsformen da er avsluttet vil du bli bedt om å legge inn kortinformasjon (eventuelt velge abonnementstype) for å fortsette å beholde tjenesten.