Derfor bør du bytte til Telia

Mobil, teknologi og mennesker er viktige for oss i Telia. Vi jobber hele tiden med å gi mennesker en spennende og sømløs hverdag med mobilen. Les hva vi gjør for å gi våre kunder den beste opplevelsen.

Sist oppdatert: 12. juli 2017.

Mobiltelefon og en konvolutt med nytt SIM-kort fra Telia

Foto: Telia

Det skal lønne seg å være Telia-kunde. Våre kunder skal få de ferskeste tilbudene først og bli tilbudt de beste relevante tjenestene. Vi ønsker å legge til rette for våre kunder og ta vare på alle slik at mobil, teknologi og mennesker går sammen i full harmoni hver eneste dag.

Og psst! Fremtiden blir heller ikke kjedelig, for i tiden fremover blir det enda mer spennende tider å være Telia-kunde.

MobilPant - Støtt en god sak og få rabatt på ny mobil

Første punkt er åpenbart. Pengene du får for din gamle telefon kan du bruke til å kjøpe en ny av oss, slik at den blir billigere for deg. Win-win, ikke sant? Men visste du at det i samme slengen støtter en god sak? For hver mobil som blir pantet gir du 10 kroner til firmaet No Isolation som ved hjelp av en robot hjelper langtidssyke barn å være med venner og familie når de ikke har muligheten selv.

Dersom du ønsker å gi hele pantebeløpet til No Isolation er det også mulig gjennom vår «pante-knapp» ordning. Dette hjelper butikken deg med når du benytter deg av mobilpant.

Visste du at Telia er den eneste operatøren som har lisens på å drive med brukthandel av telefoner? Vi kan derfor garantere deg at du kan levere din gamle telefon til Mobilpant trygt og miljøvennlig, uten noe som helst usikkerhet og feil.

VELG SELV HVORDAN DU VIL KJØPE NY MOBIL

Hos Telia er det du selv som velger hvordan du vil betale for den nye mobilen din. Skal du ha mobilen en god stund fremover? Du kan spare en del med rabatt og 12 måneder binding, i forhold til å kjøpe telefonen uten binding! Eventuelt kan Svitsj være et godt alternativ om du "alltid" vil ha ny mobil - da kan du nemlig bytte inn mobilen hver 12. måned uten ekstra kostnad, så fremt at du tegner en ny Svitsj-avtale på 24 måneder. Med Svitsj får du dessuten skjermforsikring inkludert. 

Det er uansett smart å sjekke litt ekstra hva sluttsummen faktisk blir når du skal kjøpe ny mobil, uansett hva du velger:

  • Svitsj - betal ingenting i dag, ny mobil hver 12. måned

  • Rabatt med 12 mnd binding og rentefri nedbetaling

  • Mobil til full pris uten abonnement

Finn en ny mobil med Telia i dag

SURF I UTLANDET SOM HJEMME - TELIA VAR FØRST UTE!

Roam Like Home, illustrasjon med kart, mobil og solbriller

Foto: Telia

Som første teleleverandør gjorde Telia det mulig for sine kunder å surfe og streame til hjemme-priser i Norden og Baltikum. Telia utvidet deretter sitt Roam Like Home-tilbud til å gjelde hele EU og EØS. For er det ikke slik at det er når vi er på reise at vi har mest bruk for data?

Vil du vite mer om Roam Like Home? Les mer her.

LANDETS BESTE 4G-NETT

Vi i Telia jobber kontinuerlig med å gi våre kunder Norges beste fart og dekning. Dette har resultert i det som av TEK.no i mai 2016 og mai 2017 ble kåret til Norges beste 4G-nett. Og utbyggingen fortsetter!

Husk at du også kan nyte godt av nettet vårt gjennom bruk av mobilt bredbånd! Hos Telia får du Mobilt Bredbånd med 4G som du kan bruke hjemme, ta med deg på hytta eller på reise.

UNDERHOLDNINGSTJENESTER DU BRUKER I HVERDAGEN

Vi bruker ikke mobilen til å bare sende SMS eller ringe lenger. Vi bruker mobilen til å høre på musikk, podcast, lydbøker, se serier og mye annet. Den underholder oss i flere timer av døgnet, hver eneste dag.

Vi i Telia ønsker derfor å tilby kundene de tjeneste man ofte bruker i hverdagen, som er viktige for folk flest. Hos Telia har du derfor enkel tilgang til musikk, film og underholdning overalt, gjennom avtaler vi har med SpotifyStorytel og HBO Nordic.

Strøm musikk uten å bruke data

Med Music Freedom fra Telia kan du som har eller skaffer deg et av abonnementene SMART Ung, Pluss, Super eller Total, høre så mye musikk du vil uen å bruke opp dataen din. Det gjelder både Spotify, Tidal og Beat.

ALLTID FOKUS PÅ KUNDESERVICE

Vi har 64 flotte Telia-butikker, lokalisert på kjøpesentre over hele Norge, med meget dyktige ansatte som hele tiden gjør en kjempeinnsats for å gi våre kunder den aller beste servicen.

Fornøyd kunde og butikkansatt i en Telia-butikk ved iPhone 7-lanseringen.

Fornøyd kunde i Telia-butikk etter kjøp av ny iPhone som kom i september. Foto: Telia

Og lurer du på noe akkurat nå, men ikke kan dra ut til butikk? Da har du flere muligheter for å kontakte oss. Vi gir deg raskt svar på det du trenger. Vi er tilgjengelig hver dag, hele året, på chatFacebook eller telefon.

Så, hva venter du på? Bli med i Telia-familien i dag!

*Roam Like Home Gjelder ikke spesialnummer, Færøyene, Monaco, Jersey, Guernsey, Andorra, San Marino.

DEL ARTIKKELEN MED DINE VENNER

Kjøp produktet her

Bli Telia-kunde i dag!

Bli Telia-kunde i dag!

Kjøp

Les også:

Sjekk testpilotenes dom: Huawei Mate 10 Pro

Strøm musikk uten å bruke data

KOMP lar deg snappe med besteforeldre

Nyheter fra Magasinet

Meld deg på og få nyheter om mobilteknologi rett i innboksen din før alle andre 1-2 ganger i måneden!