9 grunner til hvorfor du skal velge Telia

Våre kunder velger oss fordi vi har de smarteste løsningene som vi vet våre kunder verdsetter. Vi tilbyr et stort utvalg relevante tjenester som du vil ha bruk for.

Blid Telia-ansatt står i en butikk og holder en mobil hvor det står om mobilprogrammet SVITSJ.

Foto: Telia

Det skal være en fordel å være Telia-kunde. Våre kunder skal bli tilbudt de nyeste, ferskeste og mest relevante tjenestene. Vi ønsker å legge til rette for våre kunder og ta vare på alle. Her er noe av det du får hos oss:

1. Kundeservice som er der for deg

Det finnes totalt 64 Telia-butikker her til lands. Her vil våre dyktige ansatte bistå deg i de spørsmålene du måtte ha, du kan få personlig rådgivning og du kan teste de nyeste produktene.

Med Klikk & Hent fra Telia kan du kjøpe mobil i nettbutikken,og hente den med en gang i en av Telia-butikkene.

Hvis du ikke ønsker eller har mulighet til å møte oss fysisk, kan du ta kontakt med våre kundeservice-medarbeidere på nett. I tillegg til alle de fantastiske menneskene som hjelper deg i våre åpningstider, kan du også hjelp av vår chattende robot, Otelia. Hun lærer seg stadig nye ting, og hjelper deg døgnet rundt.

Åpningstider:

Mandag til fredag - kl. 08.00 til 20.00

Lørdag - kl. 09.00 til 17.00

Søndag - kl. 10.00 til 15.00

Du kan også komme i kontakt med oss på vår Facebook-side.

2. Ett av verdens beste mobilnett

Vi jobber hele tiden med å tilby våre kunder best fart og dekning. Et resultat av satsningen er at vi ble kåret av TEK.no til å ha Norges beste 4G-nett både i 2016 og i 2017. Det betyr ikke at vi er ferdig med å bygge ut mobilnettet vårt. Dette jobber vi kontinuerlig med, slik at vi kan fortsette å tilby kundene Norges beste mobildekning.

Sjekk dekningen der du er gjennom vårt dekningskart

3. Velg selv hvordan du vil kjøpe mobilen

Hos oss er det du selv som velger hvordan du vil betale for den nye mobilen din.

Du kan:

  1. Kjøpe ny mobil med 12 måneders binding på abonnement. Da får du bindingsrabatt.
  2. Kjøpe ny mobil uten abonnement.
  3. Kjøpe ny mobil med SVITSJ.

Med SVITSJ kan du velge den mobilen du ønsker deg. Du betaler ingenting for mobilen i dag, men kun en fast sum i måneden. Blir du lei av mobilen og vil bytte til en ny, kan du gjøre det hver 12. måned. Når du inngår SVITSJ-avtale velger du selv hvilket abonnement du ønsker, uten binding. Det betyr at du kan bytte til et annet abonnement som passer deg, når det passer deg.

Med SVITSJ får du disse fordelene:

  1. Du betaler ingenting for mobilen i dag, men en fast månedspris over 24 måneder.
  2. Skjermforsikring.
  3. Bytt til ny mobil etter 12 måneder.
  4. Valgfritt abonnement uten binding.

SOMMERTILBUD! Helt frem til 5. august får du Plussforsikring inkludert de seks første månedene med SVITSJ!

4.  Surf som hjemme i utlandet

Telia er først på det meste og utfordrer hele tiden konkurrentene. Vi var først på MMS, 4G, salg av iPhone og fjerning av priser for meldinger og samtaler. Vi var også først i Norge på å  fjerne roamingkostnadene i Norden og Baltikum, og til å innføre Roam Like Home - som senere ble utvidet til å gjelde hele EU og EØS. Det betyr at du kan surfe, tekste og ringe til samme pris som hjemme når du besøker EU- eller EØS-land.

5.  ta med data over til neste måned

Du får ta med deg ubrukt data over til neste måned. Data Rollover gjør at dersom du ikke bruker opp den inkluderte datamengden den ene måneden kan du ta den med over til neste måned, neste måned og neste måned, osv. Du kan se hvor mye data du har oppspart i Telia-appen og på Min Side.

6. Stream fotball eller serier uten å ta av datakvoten    

I januar lanserte vi den helt nye tjenesten Data Boost. Den gjør at du betaler kun en liten sum for fri databruk i 1 eller 3 timer. Da kan du streame så mye du klarer perioden du velger, uten at det trekkes noe fra dataen du har i abonnementet ditt.

Du kan lese mer om Data Boost her.

Psst! I sommer får både nye og eksisterende kunder med SMART-abonnement inkludert HBO Nordic og Storytel i tre måneder i abonnementet, uten ekstra kostnad. Tilbudet gjelder frem til 5. august, og én gang per mobilnummer.

7. Music Freedom

Hos oss får du også streame så mye musikk du vil uten at det tar av dataen din. Music Freedom gjelder streaming med Spotify, Apple Music, Tidal, Deezer og Beat. Alle med SMART Ung, Pluss, Super eller Total har dette som en automatisk tjeneste.

Nå kan også de som har SMART Basis, Mini og Ekstra bestille Music Freedom for 49 kroner i måneden.

8. Ladeavtale

Telia ladeavtale er i prinsippet som en kaffeavtale på Circle K. Du kjøper en powerbank for 349,-. Hvis hurtigladeren er tom for strøm, kan du gå innom én av våre 64 butikker og få en fulladet Powerbank. Xqisit Powerbank har kapasitet til ca to oppladinger, og støtter både Apple- og Android-mobiler. Ladeavtalen varer i 12 måneder fra du har kjøpt powerbanken.

9. Dekningsgaranti

Vår dekningsgaranti gjør at du kan prøve dekningen vår i 30 dager. Den gjelder for deg som er ny kunde, og som har kjøpt mobilabonnement uten telefon eller annet utstyr med SVITSJ eller binding. Etter 30 dager håper vi du er så fornøyd at du vil fortsette å være kunde hos oss. Men skulle du ikke være fornøyd, får du første månedsavgift refundert, og kan avslutte abonnementet uten kostnad.

Velkommen til Telia!

DEL ARTIKKELEN MED DINE VENNER

Kjøp produktet her

Bli Telia-kunde i dag!

Bli Telia-kunde i dag!

Kjøp

Les også:

7 serier du må få med deg i 2018

Ble du testpilot på OnePlus 6?

Stream tusenvis av bøker uten ekstra kostnad

Nyheter fra Magasinet

Meld deg på og få nyheter om mobilteknologi rett i innboksen din før alle andre 1-2 ganger i måneden!