Har du mistet eller blitt frastjålet mobilen?

Her finner du informasjon om hva du må gjøre hvis du oppdager at din telefon er blitt borte.

Slik gjør du:

Sperr abonnementet ditt umiddelbart. Du kan sperre abonnementet på følgende måter:

1. Ring Telias selvbetjening på 455 00 000 eller +47 455 00 000 fra utlandet.

2. Du kan også ringe vårt kundesenter på telefon +47 924 05 050, eller bruk vår Livechat i våre åpningstider.

3. Har du konto på Min Side kan du også sperre abonnementet ditt der.

Ønsker du å bestille nytt SIM-kort slik at du raskest mulig kan ta i bruk ditt abonnement med en annen telefon, kontakt en av våre mange Telia-butikker eller ring vårt kundesenter på 924 05 050. Når du har mottatt nytt SIM-kort kan dette aktiveres på Min side.

Har du forsikring gjennom Telia?

Har du forsikring gjennom Telia på ditt abonnement kan du kontakte Telia Skade på telefon 924 00 000 for å registrere saken din. Her kan du lese om hvordan du melder forsikringssaker.

 

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei