Sjekk først for brukerfeil og aktuelle oppdateringer.

Før telefonen sendes inn til service bør du sjekke produsentens supportsider for kjente problemer og eventuelt sikre at telefonen er oppdatert med siste programvare. I en del tilfeller kan oppdatering aller tilbakestilling av telefonen løse problemene. En guide til feilsøking finner du her.

Alternativ 1: Lever telefonen til din nærmeste TELIA-butikk

Om telefonen du har kjøpt hos oss må på verksted kan du levere den i din nærmeste Telia-butikk. De kan også hjelpe deg med oppsett og sjekke for vanlige brukerfeil før telefonen eventuelt sendes inn. Om du har behov for lånetelefon har butikkene som regel også mulighet til å hjelpe deg med det, du kan da få låne en enkel telefon mens du venter på å få din egen tilbake.

For å levere telefonen i våre butikker må du ha med kjøpsbevis. Du finner din nærmeste butikk i butikkoversikten.

Registerer din service her, før du leverer inn i Telia-butikken.

Alternativ 2: Innsending av service:

Registrer din service her.

Trenger du bistand under registreringen, kontakt kundesenteret.

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei