VED MISTET / STJÅLET TELEFON

Mister du telefonen din må du umiddelbart sperre abonnementet / SIM-kortet ditt. Ring selvbetjeningstelefonen på 455 00 000, eller kontakt kundeservice ved å ringe 924 05 050 (privat) / 924 05 051 (bedrift) eller chat i våre åpningstider.

MELD FRA OM SKADE / TAP

Produksjonsfeil - Gjelder det produksjonsfeil på en telefon kjøpt gjennom Telia kan du kontakte kundeservice for hjelp.

Skade / tyveri - Ved skade eller tyveri må du sende inn elektronisk skademelding. Ved tyveri må du legge ved politirapport. Ved tyveri i Norge kan du anmelde forholdet elektronisk her.
 

Send skademelding


Ved reparasjon

Når du leverer inn mobilen til reparasjon er det viktig å sikre innholdet du har på telefonen din. Bilder, dokumenter og meldinger du har lagret på telefonminnet kan forsvinne ved reparasjon. Husk derfor å:

  • Ta sikkerhetskopi av innhold
  • Fjern SIM-kort
  • Fjern minnekort
  • Opphev eventuell skjermlås
  • For iPhone: Deaktiver "Find My iPhone" på din iCloud
    Se veiledning her.

Når telefonen din er klar til henting vil du motta en SMS fra oss. Du henter telefonen på samme sted du leverte den inn. Egenandelen blir fakturert på mobilregningen din fra Telia.

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei