Med vår dekningsgaranti garanterer vi for at dekningen er av den kvaliteten du forventer deg. Dekningsgarantien gir deg mulighet til å uforpliktende teste våre 4G bredbåndsabonnement i kombinasjon med en ruter.

Er du ikke fornøyd, kan du returnere varen innen 14 dager og få pengene tilbake.

Har du kjøpt varen i en av våre Telia-butikker, leverer du den tilbake til butikken hvor du kjøpte ruteren. Er ruteren kjøpt på telia.no eller via kundesenteret vårt, kan du kontakte kundeservice, per telefon 81560000 eller per e-post support-nettbutikk@telia.no og få returlapp med sporingsnummer tilsendt. Husk at ruteren må leveres tilbake til oss i god stand, og alt tilbehør samt originalesken må være med.

Dekningsgarantien dekker ikke:

  • Kjøp av 4G bredbåndsabonnement i kombinasjon med nettbrett eller mobilt bredbånd kontant startpakke

  • Kjøp av Telia 4G bredbånd hos våre samarbeidspartnere

  • Kjøp av ekstra datakvoter ut over inkludert datamenge i abonnementet

  • Bruk i utlandet

  • Skade på ruter, herunder skade som følge av at feil SIM-kort er satt inn.

Om Telias dekning

  • Telia har kommet svært langt med tidenes dekningsløft og bygger ut dekning for både tale og mobildata over hele landet.

  • 97 prosent av befolknigen har nå tilgang til 4G-dekning fra Telia, og antallet fortsetter å vokse hver uke.

  • Telia har en befolkningsdekning på tale via 2G og 3G på over 99 prosent, og 96 prosent har 3G mobildata der de bor.

  • 98 prosent av befolkningen har tilgang til høyhastighets mobilt internett der de bor og ferdes.

  • Vårt 4G-nett ble av TEK.no i mai 2016 kåret til landets beste.

Les mer om dekning og hvor vi bygger ut.

Hastigheten du vil oppleve avhenger blant annet av abonnementet ditt, dekningsforholdene, signalstyrke og avstanden til sender. Hvor mange som er koblet til basestasjonen, samt tid på døgnet vil også ha en innvirkning på hastigheten din.

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei