Send oss en henvendelse

Vi svarer deg innen 1-3 dager, og behandler e-post fra kl 08-17 mandag til fredag. Helger og helligdager holder vi stengt. Av sikkerhetsgrunner er det ikke alt vi kan besvare på epost, velg tema under så viser vi deg raskte måte å få svar.

 

Husk at du også får rask hjelp av oss på Twitter og på vår Facebook-side.


Bestilling av nytt SIM-kort (med BankID)
  • Alle nye SIM-kort fra Telia vil ha støtte for BankID.
  • For bestilling ,aktivering eller endring av SIM-kort gjøres dette via Min Side
  • Trenger du hjelp med tilgang til Min Side vennligst kontakt oss via chat eller på telefon 05050.
  • Ved kjøp av telefon eller nettbrett via vår nettbutikk vil du alltid få med riktig SIM-kort
Endring eller oppsigelse

Har du spørsmål om endring eller oppsigelse av ditt abonnement eller dine tjenester, kontakt kundeservice på chat eller på telefon 05050.
 
Sperring av abonnement
  • Har du mistet eller blitt frastjålet din telefon, anbefaler vi at du sperre ditt SIM-kort.
  • I våre åpningstider ta kontakt med kundeservice på telefon 05050 eller vår chat.
  • Utenfor våre åpningstider og når du er i utlandet kan du benytte deg av vår sperretjeneste på telefon (+47) 455 00 000
  • For å gjenåpne ditt abonnement behøves det nytt SIM-kort. Dette kan du bestille via kundeservice på telefon 05050 eller vår chat. Du kan også gjøre dette i våre Telia-butikker
Ordre, kvittering og service

Ved spørsmål om ordrebekreftelse, kopi av kvittering, lagerstatus/leveringstid eller service/garanti på din telefon, ta kontakt med vår Serviceavdeling på telefon 815 60 000.
Innholdstjenester og varetjenester
  • En innholdstjeneste er digitalt innhold som man kjøper via mobilen eller nettbrett. Det kan være spill, stemmeavgivning, chat, ringetoner og støtte til veldedig formål.
  • Du kan til enhver tid stoppe et abonnement på en innholdstjeneste ved å sende kodeordet «STOPP» til avsendernummeret.
  • Varer og tjenester kan være parkeringsbillett, bussbillett eller andre fysiske gjenstander.
  • Send inn skjemaet under dersom ditt spørsmål om belastet innholdstjeneste/varetjeneste ikke ble besvart av punktene over.
 
PIN og PUK
  • Etter 3 feilede forsøk  å taste PIN-kode, vil du få beskjed om å taste PUK-kode.
  • Din PUK-kode vil du finne på SIM-brevet du fikk med SIM-kortet eller ved å logge inn på Min Side
  • Ønsker du hjelp til utlevering av PUK-kode, anbefaler vi at dette gjøres via vår chat eller via kundeservice på telefon 05050.
Forsikring
  • Hos Telia kan du bestille forsikring når du kjøper ny telefon.
  • Har du forsikring og lurer på hva denne dekker se vilkår her
  • For å melde tyveri av telefon, bruk dette skjemaet: 

    http://netcom.mondux.dk/netcom/skade/netcom.php
    Husk at kopi av bekreftelse på anmeldt forhold må legges ved.

  • Har du spørsmål ved tap eller skade av din forsikrede telefon, kontakt vårt forsikringsselskap på telefon 924 00 000.
Kjøp av telefon/abonnement
  • Besøk vår nettbutikk her for gode tilbud på telefoner og nettbrett.
  • Ønsker du informasjon eller hjelp til å kjøpe våre abonnement, klikk her.
  • Ønsker du råd og veiledning vennligst ta kontakt kundeservice på chat eller på telefon 05050.
Andre henvendelser
  • Vi svarer deg innen 3 dager, og behandler e-post fra kl. 08-17 mandag til fredag.
  • Helger og helligdager holder vi stengt
  • Trenger du raskt svar? Kontakt oss gjerne på chat eller på telefon 05050.
 







 

 

Åpningstider kundeservice: 

Hverdager 08 - 20 (telefon) 08 - 21 (chat)
Lørdag 09 - 17
Søndag 10 - 15

Se åpningstider helligdager.

Chat med oss

Er du privatkunde kan du raskt og enkelt kontakte oss på vår live chat. Ved å benytte vår chat, samtykker du til at din samtale kan lagres i 24 måneder og brukes til kvalitetsforbedring.

Chatten er stengt.
Dersom du kontakter oss innenfor våre åpningstider, og likevel får melding om at chatten er stengt, prøv å skru av eventuell adblock-programvare eller liknende.

 

Start chat

 

Er du bedriftskunde? Ta kontakt her.

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei