Åpningstider kundeservice: 

Hverdager 08 - 20 (telefon) 08 - 21 (chat)
Lørdag 09 - 17
Søndag 10 - 15

Se åpningstider helligdager.

Chat med oss

Er du privatkunde kan du raskt og enkelt kontakte oss på vår live chat. Ved å benytte vår chat, samtykker du til at din samtale kan lagres i 24 måneder og brukes til kvalitetsforbedring.

Chatten er stengt.
Dersom du kontakter oss innenfor våre åpningstider, og likevel får melding om at chatten er stengt, prøv å skru av eventuell adblock-programvare eller liknende.

 

Start chat

 

Er du bedriftskunde? Ta kontakt her.

Ring oss

Er du privatkunde, kan du ringe oss på tlf.nr 05050, eller på ordinært nummer +47 924 05 050. Fra utlandet er det kun +47 924 05050 som virker.

Pris til 05050: 0,89 kr i oppstart, 0,85 kr pr minutt.
Pris til +47 924 05050: Som ordinære samtaler i henhold til abonnementet ditt.

Ofte stilte spørsmål

Betaling og faktura

Kontonummer, KID og beløp

Telias kontonummer er 6005.06.72525.

Trenger du KID-nummeret eller beløpet på fakturaen kan du finne dette på Min side, eller ved å ringe selvbetjeningstelefon på 455 00 000 (gratis fra ditt Telia-abonnement). KID-nummeret har 9 sifre, og er det samme som ditt kundenummer.

Ønsker du å søke om betalingsutsettelse kan du gjøre dette på tre måter:

1. Ringe vår selvbetjeningstelefon gratis på 455 00 000. Tast 2 for Faktura

2. Er du eier av nummeret, så kan du logge inn på Min side, og du vil finne mulighet for å søke om betalingsutsettelse på Forbruk / faktura. Fakturaen vil bli utsatt 30 dager fra opprinnelig forfallsdato. Merk at muligheten til  å utsette betaling kun vil dukke opp dersom du har et fakturert, ubetalt beløp, som ikke har gått til inkasso. 

3. Kontakt kundesenteret via chat over eller telefon 05050.

Har du andre spørsmål om betaling og faktura?

Se ofte stilte spørsmål om faktura.

 

PIN- og PUK-koder

Dersom du har opprettet en profil på Min Side kan du få informasjon om PIN- eller PUK-kode der. Hvis ikke, kan du kontakte oss på chat.

Endring eller oppsigelse

Har du spørsmål om endring eller oppsigelse av ditt abonnement, kontakt kundesenteret på telefon 05050 eller vår chat over.

Ordre, kvittering og service

Ved spørsmål om ordrebekreftelse, kopi av kvittering, lagerstatus eller service/garanti ta kontakt med nettbutikk-support på tlf 815 60 000.

MMS-oppsett

De fleste telefoner leveres ferdigkonfigurert for bruk av MMS. Opplever du likevel feil kan du finne noen gode tips om MMS her.

 

Bruk vårt kontaktskjema

Vi svarer deg innen 1-3 dager, og behandler e-post fra kl 08-17 mandag til fredag. Helger og helligdager holder vi stengt.

Har du behov for raskt svar, ta gjerne kontakt på chatten over. Husk at du også får rask hjelp av oss på Twitter og på vår Facebook-side.

Privatkunde Bedriftskunde

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei