Angrerett

Angreretten gjelder kjøp via nettbutikken (også Klikk&Hent) og kundesenteret, og forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om at du angrer på kjøpet.

Angreretten gjelder for kjøp i nettbutikk / hos kundeservice når

  • varen og medfølgende tilbehør er returnert i tilnærmet samme stand og mengde
  • varen er returnert i originalemballasje, uten skader
  • varen er returnert uten synlige riper, slitasje eller andre skader
  • varen ikke er tatt i bruk som din egen

Varer som ikke overholder disse kravene blir sendt tilbake til deg, og angreretten vil da bortfalle.

Når og hvor skal varen leveres tilbake?

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. De returnerte varene må pakkes inn slik at de ikke kan skades.

Retur av mobil, tilbehør eller bredbåndsruter:

  • For bestillinger på nett/kundesenter: Kontakt oss , så vil vi sende deg en ferdig frankert returseddel.
  • For Klikk&Hent-bestillinger: Kontakt Telia-butikken hvor du hentet varen.

Angring av abonnement

Ønsker du å si opp ditt nye abonnement, ta kontakt med oss ved å sende inn angreskjema.

Vi trenger kun at du oppgir ordrenummeret som du fikk i din ordrebekreftelse. SIM-kortet trenger du ikke returnere, det kan du klippe i to og kaste i avfallsdunken.

Hva du får tilbakebetalt

Vi er forpliktet til å tilbakebetale porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal skje innen fjorten dager etter at vi mottar varen fra deg, eller henteseddel er stilt til rådighet for oss.

Var denne siden nyttig?