Et par sitter i sofaen, hun med armene rundt ham

TV og internett til beboere

For deg som bor i et borettslag eller sameie med kollektiv Telia-avtale

I borettslag og sameier er det styret som bestemmer hvilken TV- og internettavtale Telia skal levere til deg som beboer. Ønsker dere en avtale hos oss kan dere ta kontakt med styret. Dersom dere allerede har en avtale, finner du all informasjon du trenger her - enten du skal flytte eller ønsker å lese mer om dine muligheter.

Slik gjør du det

  • 1

    Flytte inn

    Når du flytter inn i et borettslag eller sameie med Telia, er det viktig at du melder flytting. Husk at abonnementet må stå på den som faktisk skal bo på adressen. 

  • 2

    Daglig bruk

    Når dette er registrert, får du tilgang til Min Side. Her kan du se og administrere din avtale, enten du vil legge til, oppgradere eller si opp deler av avtalen underveis.

  • 3

    Flytte ut

    Når du flytter ut kan du enkelt si opp avtalen på Min Side. Dette er viktig for å unngå at abonnementet blir stående i ditt navn etter at ny beboer flytter inn.

Våre kollektive avtaler

En kollektiv avtale er en ordning der våre tjenester leveres til flere beboere gjennom én felles avtale. Disse avtalene kan du ofte tilpasse og oppgradere etter behov på Min Side. Sameier og borettslag har fire avtaletyper å velge mellom:

Har du spørsmål rundt din avtale kan du ta kontakt med styret. For å se din avtale kan du logge inn på Min Side. Her gjelder følgende:

  • Hvis ditt borettslag har en Flex-avtale, vil dette vises under "Hjem" på Min side.
  • Hvis ditt borettslag har en fast avtale med internett og Telia Play kan du klikke på "TV" eller "internett" for å se bredbåndshastighet eller antall TV-poeng.
  • Hvis ditt borettslag har en fast avtale med kun internett, finner du dette ved å klikke på "Internett".
  • Hvis ditt borettslag har en fast avtale med kun Telia Play, finner du dette ved å klikke på "TV".