Nå kan bedriften leie hele mobilparken

Nå kan du overlate alt som har med mobil og nettbrett å gjøre til Telia. Det betyr at veien til et forutsigbart og totalt problemfritt mobilhold er kort.

To kollegaer og PC
Foto: NTB Scanpix/Maskot.

Vi har vel alle hatt en mobil som har sluttet å virke eller kommet til å knuse skjermen. Kanskje har du måttet låne bedriftens fire år gamle reservetelefon, i ukesvis, i påvente av å få reparert din egen? Så blir du kanskje nødt til å skaffe deg en ny mobil og må bruke timer på å sette den opp mot Exchange-server, få inn kontakter og legge til rette for sømløs bruk mellom PC, nettbrett og mobil?

Nå har vi forenklet dette. Med den nye løsningen til Telia, Mobil som tjeneste, får du frigjort både arbeidskapital og ikke minst en god del tid.

Se for deg at bedriften slipper å ha tusenvis og kanskje millioner av kroner bundet opp i mobiler, nettbrett og tilleggsutstyr til de ansatte. Se også for deg at bedriftens ansatte til enhver tid jobber på velfungerende og oppdaterte mobiler og systemer, og hvor du bare er noen tastetrykk unna øyeblikkelig hjelp - om så bare for et lite spørsmål. Mobil som tjeneste er en skalérbar leie-tjeneste som optimaliserer mobilparken, og gjør mobilholdet enkelt.

Få det beste ut av mobilene

Ved å la Telia sørge for klargjøring og bytte av bedriftens mobiler, kan dine ansatte fokusere på jobben som faktisk betyr noe.

- Mobil som tjeneste er et tilbud som er sterkt ønsket fra mange av våre kunder, og Telia er stolte av å være eneste operatør som tilbyr dette. Kravet til tilgjengelighet og effektive mobile arbeidsverktøy er høyt, og en bedrift trenger ikke være veldig stor før dette blir både tid- og kapitalkrevende. Som en digital tilrettelegger er det derfor naturlig for Telia å tilby våre kunder en slik tjeneste, sier Parisa Yousefi, Director Product & Offering Telia Bedrift.

Parisa Yousefi

Parisa Yousefi, Director Product & Offering Telia Bedrift. Foto: Telia

Fleksibel og skalerbar

Med Mobil som tjeneste leier du i praksis alle mobiler og nettbrett bedriften måtte trenge. En rammeavtale gjør tjenesten skalerbar og fleksibel. På den måten trenger ikke fem nye ansatte å bety 45 000 kroner til mobiltelefoner. Du betaler kun en lav stykkpris, som faktureres månedlig. Dermed sørger Mobil som tjeneste for en oversiktlig og forutsigbar økonomi. I Min Bedrift har du full oversikt og kan enkelt bestille telefoner til nyansatte.

Friksjonsfritt mobilhold

Som vi alle vet kan mobiler mistes, og skjermer knuses. Tidligere har dette betydd kostbare reparasjoner, ventetid og frustrasjon over den ubrukelige lånetelefonen. Med Mobil som tjeneste henter du raskt og enkelt ut en ny telefon hos ditt nærmeste Telia Bedriftssenter. Med tjenesten «Always online byttepool», som du finner i Mobil som tjeneste, vil bedriften alltid ha ekstra enheter som ligger klare ved uforutsette hendelser. De er allerede klargjort og tilpasset bedriftens bruk.

- For å kunne utnytte mobilen til det fulle må den selvfølgelig virke riktig. Med Mobil som tjeneste trenger ikke virksomheten bekymre seg for det. De kan heller fokusere på å gjøre det som gir resultater på bunnlinja, sier Parisa Yousefi.

Fornøyde ansatte

Telias unike tilbud sørger også for at bedriftens ansatte alltid jobber med de beste og mest oppdaterte enhetene. Slikt blir det god stemning av. Fornøyde ansatte som enkelt og raskt får hjelp når de trenger det, er en viktig ressurs for bedriften. Ikke minst er de produktive og kan bruke tiden på det som gjelder, ikke kjedelig og tidkrevende mobilhold.

Virker en slik leieavtale interessant for din bedrift? Les mer om Mobil som tjeneste her.

 

DEL ARTIKKELEN MED DINE VENNER

Les også:

Mobiltjenesten som gir økt sikkerhet

Smarte lys med NB-IoT

Over 700 ville lære mer om IoT

Nyhetsbrev fra Telia

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få mer spennede innhold fra Telia Bedrift. Vi deler ikke adressen din med andre.

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei