Mobilt Opptak

for deg som er pålagt å ta opp og lagre samtaler

Mobilt Opptak er en fleksibel løsning som tar opp og lagrer samtaler, SMS og MMS trygt i skyen - også i utlandet.

  • Følger norske og europeiske lover og reguleringer (Verdipapirhandelloven, MiFID II og GDPR)

  • Sikker skybasert lagring 

  • Opptak av både mobil- og IP-samtaler

  • Støtter alle typer mobiltelefoner og krever ingen installasjon

Fordeler for

bedrift og ansatte

Flere muligheter

for tilpasning

  • Sikker lagring
    All data lagres i Telias sky med et høyt nivå av sikkerhet og uten begrensning i arkivert volum, eller lagringstid. Opphører din bedriftsavtale med Telia, blir lagrede data oppbevart i én måned.

  • Fungerer i utlandet
    Mobilt Opptak fungerer på samme måte i utlandet som hjemme i Norge. Noen operatører støtter kun opptak av innkommende samtaler, og i disse tilfellene blir bruker varslet på SMS.

  • Fungerer på alle telefoner
    Tjenesten krever ingen apper eller nedlastinger, og fungerer derfor helt uavhengig av telefonmodell.

  • Lave administrasjonskostnader
    Trygg skybasert lagring gir lave kostander til administrasjon og vedlikehold.

  • Enkel, nettbasert selvbetjening
    Telia setter opp løsningen i en nettbasert portal som også dere får tilgang til. Selve tjenesten aktiveres på abonnementene og krever ingen kompetanse fra brukeren selv.

  • Administrasjon
    Èn eller flere administratorer har tilgang til opptakene, og kan også slette ved behov. Ingen i Telia Norge har tilgang til å lytte på filer eller se innholdet av meldingene som er lagret.

    Endringer som å legge til brukere eller fjerne opptak på en eller flere brukere kan kun gjøres av avtaleansvarlig i bedriften. Alle endringer må gjøres gjøres skriftlig.

  • Tidsstyring av opptak
    Muligheter for på stille inn når på døgnet samtaler skal tas opp.

  • Støtter IP-telefoni
    I tillegg til mobile samtaler kan du også ta opp samtaler til og fra bedriftes IP-telefoner.

  • Muligheter for CRM integrasjon
    Muligheter for integrasjon mot CRM-systemer, som eksempelvis Salesforce.

  • Lokal eller skybasert lagring
    Fleksibel lagring med både skylagring fra Telia, eller lagring lokalt. Samtalene lagres så lenge dere ønsker.

  • Whitelist
    Alle brukere kan sette opp ett eller flere nummer som samtaler og meldinger ikke skal tas opp fra eller til. Dette er som regel familiemedlemmer og andre som regnes som private relasjoner.

Fordeler for

bedrift og ansatte

Unike muligheter

for tilpasning

  • Sikker lagring
    All data lagres i Telias sky med et høyt nivå av sikkerhet og uten begrensning i arkivert volum

  • Fungerer i utlandet
    Mobilt Opptak fungerer på samme måte i utlandet som hjemme i Norge. Noen operatører støtter kun opptak av innkommende samtaler, og i disse tilfellene blir bruker varslet på SMS.

  • Fungerer på alle telefoner
    Løsningen krever ingen apper eller nedlastinger, og fungerer derfor helt uavhengig av telefonmodell

  • Lave administrasjonskostnader
    Trygg skybasert lagring gir lave kostander til administrasjon og vedlikehold

  • Enkel å ta i bruk
    Svært enkelt å bruke uten krav til applikasjoner eller kompetanse hos sluttbruker

  • Nettbasert selvbetjening
    Enkel administrasjon av egne samtaler og meldinger

  • Tidsstyring av opptak
    Muligheter for på stille inn når på døgnet samtaler skal tas opp

  • Støtter IP-telefoni
    I tillegg til mobile samtaler kan du også ta opp samtaler til og fra bedriftes IP-telefoner

  • Muligheter for CRM integrasjon
    Muligheter for integrasjon mot CRM-systemer, som eksempelvis Salesforce

  • Lokal eller skybasert lagring
    Fleksibel lagring med både skylagring fra Telia, eller lagring lokalt. Samtalene lagres så lenge dere ønsker.

  • Whitelist
    Sørger for at private samtaler og meldinger ikke tas opp

 

Vil du vite mer om løsningen?

Din epost adresse
Benytt dette skjemaet for kjøpshjelp og rådgivning.
Har du allerede tjenesten og trenger assistanse?
Ring oss på 05051 eller kontakt oss på epost