2 damer

Telia ACE 

Et kundesenter for alle typer henvendelser

Med Telia ACE kan alle typer henvendelser håndteres i én applikasjon

Telia ACE er en avansert kundesenterløsning som inneholder talestyringsteknikker, AI (kunstig intelligens) og Knowledge Management. Det betyr at bedriftene nå også kan tilby heldigitale ansatte som kan hjelpe kundene med enklere saksbehandling online. Disse kan inkludere funksjoner som chatbots og selvlærende FAQs (svar på ofte stilte spørsmål), men også intelligent talestyring.

For mer kompliserte spørsmål blir kunden automatisk sluset videre til en personlig kontakt som kan bidra til å løse saken. På denne måten kan en virksomhet effektivisere kundeservicen samt forbedre tilgjengeligheten og kundeopplevelsen på én gang.

Telia ACE tilbyr støtte for å blande ulike kontaktpunkter, og kundekonsulentene kan jobbe med henvendelser fra ulike kanaler etter tur.

Telia ACE brukes i dag av over 300 kundesentre i Norden, Baltikum og andre europeiske land, og håndterer årlig mer enn 350 millioner interaksjoner.

Les mer om ACE på våre internasjonale sider

Dette får bedriften med Telia ACE

Kraftig kontaktadministrasjon med mulighet for å blande telefonsamtaler, e-post, SMS, chat, sosiale medier og mer.

Økosystem av tillegg for spesifikk funksjonalitet. Både internt utviklet og levert av tredjeparter.

Kraftige og konfigurerbare stemmesvar gjør det mulig å bygge taleeller tonestyrte menytrær, booking av tilbakeringinger og avanserte selvbetjeningstjenester med integrasjon med forretningssystemer.

ACE Identity Hub har integrasjoner med de vanligste e-identifikasjonene i Norden for å muliggjøre enkel autentisering i ulike kanaler og tjenester.

Integrerbar eller frittstående kunnskapsbase for å gi både kunder og agenter raske, nøyaktige og kvalitetssikrede svar på vanlige spørsmål via web, widgets eller bots.

Dialogbaserte tekst- og taleroboter basert på Google CCAI (eller annen teknologi) hjelper kundene med selvbetjening integrert med back-end, eller overleverer til riktig agent for mer komplekse saker.

Åpne grensesnitt og nøkkelferdige integrasjoner med for eksempel Salesforce og Microsoft Dynamics gjør at Telia ACE passer inn i dine forretningsprosesser.

Brukervennlige nettklienter for kontaktadministrasjon, administrasjon, sanntidsstatus og statistikk.

Sertifisert i henhold til ISO-27001 takket være sikkerhet og integritet i fokus i alle stadier av utvikling, drift og leveringr.

Takket være erfarne ekspertkonsulenter som hjelper våre kunder å ta sitt kundemøte til neste nivå, er vi en langsiktig partner fremfor en teknologileverandør.

Live kundekommunikasjon med arrangementer, læring og blogg for å utdanne og inspirere.