Telia Smart Connect hjelpesider
VIP-lister
Med VIP-listene kan du filtrere samtaler til selskapets hovednummer basert på innringeren. For eksempel kan telefonnumre tilhørende en VIP-liste rutes til en prioritetskø.
Fordelene med en VIP-liste inkluderer blant annet:
- Det lar deg svare raskt på viktige kunder.
- Du kan legge til spesifikke servicenivåer på VIP-listen.
- Du kan overvåke VIP-listen ved hjelp av statistikkmodulen.
- VIP-listen lar deg også blokkere uønskede samtaler til hovednummeret.
Slik kommer du i gang med VIP-listene
- Naviger til Administratorsiden fra hovedmenyen, deretter "Telefonoppsett"
- Velg VIP-liste fra panelet for å opprette din første VIP-liste
Slik kommer du i gang med VIP-lister
Når du har opprettet en VIP-liste, kan du bruke den i IVR - hovednummerets samtaleflyt.
Legg til VIP-liste-elementet i samtaleflyten og velg listen du vil bruke for det elementet. Nå kan du koble VIP-elementet til to nye elementer, "Normal" hvis innringeren ikke var på VIP-listen, eller "VIP" hvis innringeren matchet et nummer i VIP-listen.