Telia Smart Connect hjelpesider

VIP-lister

Med VIP-listene kan du filtrere samtaler til selskapets hovednummer basert på innringeren. For eksempel kan telefonnumre tilhørende en VIP-liste rutes til en prioritetskø.

Fordelene med en VIP-liste inkluderer blant annet:

  • Det lar deg svare raskt på viktige kunder.
  • Du kan legge til spesifikke servicenivåer på VIP-listen.
  • Du kan overvåke VIP-listen ved hjelp av statistikkmodulen.
  • VIP-listen lar deg også blokkere uønskede samtaler til hovednummeret.

Slik kommer du i gang med VIP-listene

  1. Naviger til Administratorsiden fra hovedmenyen, deretter "Telefonoppsett"
  2. Velg VIP-liste fra panelet for å opprette din første VIP-liste

Slik kommer du i gang med VIP-lister

Når du har opprettet en VIP-liste, kan du bruke den i IVR - hovednummerets samtaleflyt.

Legg til VIP-liste-elementet i samtaleflyten og velg listen du vil bruke for det elementet. Nå kan du koble VIP-elementet til to nye elementer, "Normal" hvis innringeren ikke var på VIP-listen, eller "VIP" hvis innringeren matchet et nummer i VIP-listen.

Hjelpesider for Telia Smart Connect
Her finner du mer informasjon om de ulike funksjonene i Telia Smart Connect.

 

Forslag og ideer

 

Ønsker du å komme i kontakt med oss?
Velg om du vil chatte, ringe eller sende oss en henvendelse.