Telia Smart Connect hjelpesider

Utgående samtalelogg

Kom i gang

For å finne utgående samtalehistorikk

  • Fra hovedmenyen velger du "Statistikk"
  • Velg "Rapporter" og "Utgående samtalelogg"

Utgående samtalelogg

Den utgående samtaleloggen er basert på detaljerte samtaleposter og inneholder bare data nyere enn 3 måneder. Vær også oppmerksom på at utgående samtalelogger bare inneholder data fra agenter som har autorisert at disse dataene deles med selskapet.

Den utgående samtaleloggen viser følgende informasjon om agenter som deler dataene sine i samtaleloggen:

Tid, agent, agentens nummer, ringt nummer, samtalevarighet og svarstatus.

Det er mulig å filtrere etter innringer, samt å velge hvilke agenter og hvilken periode rapporten skal vises for.

Deling av data til utgående samtalelogg

Den utgående samtaleloggen vil bare vise data fra agenter som aktivt har samtykket til å dele samtaledataene sine. En slik deling gjøres av hver agent fra "Min profil" på sentralbordets nettsted.

Ved å aktivere datadeling vil informasjon om utgående samtaler fra samtaleloggen være tilgjengelig i den utgående samtaleloggen i statistikkmodulen.

Eksport til Excel

Trykk på eksportikonet for å eksportere rapporten til Excel 

Hjelpesider for Telia Smart Connect
Her finner du mer informasjon om de ulike funksjonene i Telia Smart Connect.

 

Forslag og ideer

 

Ønsker du å komme i kontakt med oss?
Velg om du vil chatte, ringe eller sende oss en henvendelse.