Telia Smart Connect hjelpesider

Tilgjengelighet

Med tilgjengelighetsfunksjonen i Telia Smart Connect-mobilappen kan du vise om du er tilgjengelig, opptatt eller fraværende. Du kan også viderekoble samtaler, for eksempel til en kollega eller en personlig telefonsvarer.

Fordelene inkluderer blant annet:

  • Støtter lydmeldinger som automatisk spilles av for anropere
  • Tillater viderekobling av samtaler
  • Du kan synkronisere appen med mobiltelefonens kalender

Hvordan komme i gang med tilgjengelighet

  1. Fra hjemmesiden i Telia Smart Connect mobilappen kan du raskt endre tilgjengelighetsstatusen.
  2. For å redigere statusene, gå til hovedmenyen og velg tilgjengelighet.
  3. Trykk på en status for å endre tilgjengelighet. Trykk for å redigere innstillinger.
  4. Fra hovedmenyen, velg tilgjengelighet.
  5. Trykk på ønsket status for å aktivere, eller trykk på informasjonssymbolet for å redigere.

Statusinnstillinger

Opplest lydmelding
En automatisk lydmelding som informerer om tilgjengelighetsstatus og utløpstid. For eksempel, "Personen du ringer til, er i et møte frem til 13.00."

Lydmelding
Du kan velge blant dine personlige lydfiler. Personlige lydmeldinger kan spilles inn ved å logge inn på nettet og velge "Min profil" og "tilgjengelighet".

Muntlig fravær og lydmelding spilles av ved alle innkommende samtaler før ringetonen starter på din mobil, eller samtalen går videre til en av de valgte viderekoblingsalternativene (beskrevet nedenfor).

Viderekobling 
Viderekobling av samtaler lar deg automatisk videresende alle samtaler før de blir besvart (til forskjell fra samtaleoverføring som er når samtalen er aktiv). Trykk på "Når det ringer" for å bestemme hvor samtaler skal gå når noen ringer deg og du er ledig. Trykk på "Når opptatt" for å kontrollere hvor samtaler skal gå når noen ringer deg og du er opptatt.

Hjelpesider for Telia Smart Connect
Her finner du mer informasjon om de ulike funksjonene i Telia Smart Connect.

 

Forslag og ideer

 

Ønsker du å komme i kontakt med oss?
Velg om du vil chatte, ringe eller sende oss en henvendelse.