Telia Smart Connect hjelpesider

Samtalelogg

Samtaleloggen er detaljert samtaledata, og kan kun lagres i 3 mnd. Samtaleloggen viser alle køsamtaler inn til bedriften. Dette kan filtreres på kø, periode og innringer, og man kan i tillegg velge å huke av for å kun vise ubesvarte samtaler.

En linje i samtaleloggen er en unik samtale. Denne viser:
Tidspunkt, Innringer, Aksessnummer (nummeret innringer har ringt), Kø, Ventetid, Samtaletid, Snakket med og Status.

Enkelte linjer i samtaleloggen kan ekspanderes og vise mer informasjon. Dette er samtaler som har flere ledd, for eksempel satt over mellom flere agenter eller køer. Disse leddene kaller vi delsamtaler. En samtale/delsamtale kan ha en rekke forskjellige statuser:

  • Ingen status: Samtalen har ikke avsluttet; statusen vil oppdateres når samtalen er avsluttet.
  • Besvart: Samtalen er blitt besvart.
  • Forlot kø: Innringer har lagt på før samtalen ble besvart.
  • Satt over til: <kønavn> eller <agentnavn>: Samtalen er blitt besvart og overført.
  • Tidsavbrudd: Agenten som ble oppringt i "Snakket med"-kolonnen har ikke besvart samtalen, men agenten har heller ikke besvart samtalen. Når man forsøker å overføre en samtale, er standardtidsgrensen 20 sekunder før samtalen returneres til agenten som var over den.
  • Callback forespurt: Den som ringer har valgt å avslutte samtalen og har bedt om å bli ringt opp igjen.

Når man ekspanderer en samtalelinje, viser den øverste linja en oppsummering av hele samtalen.

  • Tidspunkt: Første tidspunkt. Da samtalen først ble registrert inn i telefonsystemet.
  • Innringer: Opprinnelig innringers nummer.
  • Aksessnummer: Nummeret som ble ringt av innringer.
  • Kø: Første kø samtalen var innom.
  • Ventetid: Ventetid før innringer fikk snakke med noen. Vanligvis lik ventetid i første delsamtale.
  • Samtaletid: Total samtaletid for alle deler av samtalen.
  • Snakket med: Navn på første agent som snakket med innringer.
  • Status: Status på første del av samtalen.

Eksport til Excel

Trykk på eksportikonet for å eksportere rapporten til Excel. Fast utsendelse er ikke tilgjengelig for Samtaleloggen.

Hjelpesider for Telia Smart Connect
Her finner du mer informasjon om de ulike funksjonene i Telia Smart Connect.

 

Forslag og ideer

 

Ønsker du å komme i kontakt med oss?
Velg om du vil chatte, ringe eller sende oss en henvendelse.