Statistikk
Måle, overvåke og administrere kommunikasjon og optimalisere kundeopplevelsen
Full kontroll
Servicegrad er svært viktig KPI for mange bedrifter. Med statistikkmodulen i Telia Smart Connect kan bedriften ta ut rapporter og måle sin egen prestasjon på en rekke viktige områder. Denne innsikten danner grunnlaget for å kunne forbedre sin egen serviceopplevelse og dermed også sin egen konkurranse evne.
Statistikkmodulen gir mulighet for både visuelle dashboards og faste rapportutsendelser. Tilpass dashbordet for rask tilgang til viktige ytelsesindikatorer og bygg egne skreddersydde rapporter etter behov.
Funksjoner
- Grafisk dashbord som kan tilpasses og deles
- Agentrapporter
- Kørapporter
- Wallboard med sanntidsstatus for de viktigste køene
- Anropslogg
- Samtaletags
- Oppfølging av SLA-nivåer
- Statistikk for meldinger og webchat
- Faste utsendelser
Telia Smart Connect brukerveiledninger
Er du klar for å lære mer? Utforsk funksjonene og oppdag flere spennende muligheter på våre hjelpesider.
Statistikk brukerveiledninger