Sentralbord
Gi hver samtale best mulig service med tilpassede samtaleflyter og køer
Den nye standarden
Telia Smart Connect sentralbord håndterer enkelt innkommende anrop samtidig som den gir full oversikt over alle køer, køtid og tapte køanrop. Når du opplever høye anropsvolumer, kan teamledere tildele samtaler til ansatte utenfor køen eller omdirigere samtaler til en reservekø for å avlaste presset.
Skalerbar, tilpasningsdyktig, kraftig
Når du arbeider fra en nettleser, får du tilgang til fullstørrelsesversjonen av sentralbordet eller bytter til kondensert versjon når du trenger mer plass. "Always on top"-funksjonaliteten lar deg jobbe sømløst med andre applikasjoner samtidig som du beholder full kontroll over køer og firmasamtaler.
Enten i nettleseren eller i mobilappen, kan du enkelt få tilgang til bedriftskatalogen, overvåke køer og håndtere samtaler.
Funksjoner
- Brukervennlig og enkel å bruke
- Rik funksjonalitet på skrivebords- og mobilappversjoner
- Full oversikt over samtalekøen og ventetider
- Automatisk og manuell tilbakeringsfunksjon
- Få tilgang til kalendertilgjengelighet
- Anropslogg og kølogg
- Full oversikt over linjestatus og ansattes tilgjengelighet
- Logg inn og bruk fra hvor som helst, ingen installasjon nødvendig
Telia Smart Connect brukerveiledninger
Er du klar for å lære mer? Utforsk funksjonene og oppdag flere spennende muligheter på våre hjelpesider.
Sentralbord brukerveiledninger