Kundetilfredshet
Få direkte tilbakemeldinger og finn ut hva kundene dine synes med automatiserte meningsmålinger og undersøkelser
Vet du hvor fornøyde kundene dine er? Få direkte tilbakemeldinger og finn ut hva kundene dine synes med automatiserte meningsmålinger og undersøkelser.
Tilbakemeldingene du trenger for å drive utmerket service
Finn ut hva kundene synes om tjenesten din
Bruk vår automatiserte spørreundersøkelse for å oppnå Net Promoter Score (NPS). En SMS kan sendes til kundene dine etter hver interaksjon (support, kundebehandling, etc.). Denne undersøkelsen stiller et enkelt spørsmål om sannsynligheten for at de vil anbefale bedriften din til en venn, rangert på en skala fra 1-10. Denne metoden lar deg spore antall promotører eller kritikere over tid, etter inngangspunkt eller agent. I tillegg kan du motta varsler for når den samme kunden ringer igjen, noe som indikerer om de er en promotør eller kritiker.
Egendefinert: lag dine egne meningsmålinger og undersøkelser
Vår kundetilfredshetsmodul gjør det enkelt å bygge undersøkelser og få tilbakemeldinger fra innringerne. Velg mellom vår standard NPS-mal eller tilpass din egen for å få tilbakemeldingene du trenger.
Del innsikt og forbedre kundeopplevelsen
Opprett nye undersøkelser i kundetilfredshets-modulen, planlegg utsendelse integrert i samtaleflyten for hovednummeret, og følg tilbakemeldingene fra kunder i tilnærmet sanntid.
*NPS, eller Net Promoter Score, er en beregning som brukes til å måle lojaliteten til et selskaps kundeforhold. NPS beregnes basert på kundenes sannsynlighet for å anbefale et selskaps produkt eller tjeneste, scoret på en skala fra 0 til 10; Score på 9-10 er promotører, 7-8 er passive, og 0-6 er kritikere.
Funksjoner
- Tilpass undersøkelsen til din virksomhet og ditt formål
- Automatisk forsendelse og enkel administrasjon
- Oversikt over statistikk og rapporter
- Opprette køer, segmenter og tidsplaner
- Eksporter detaljerte rapporter i Excel
- Sikker lagring og sletting av personopplysninger
Telia Smart Connect brukerveiledninger
Er du klar for å lære mer? Utforsk funksjonene og oppdag flere spennende muligheter på våre hjelpesider.
Kundetilfredshet brukerveiledninger