CHAT MED BEDRIFT KUNDESERVICE

Få rask og effektiv hjelp på chat. Ved å benytte vår chat, samtykker du til at din samtale kan lagres i 24 måneder og brukes til kvalitetsforbedring.

Kontakt kundeservice bedrift

Vi behandler kun bedriftshenvendelser. Gjelder henvendelsen din privatabonnement klikk her for kundeservice privat.

Av praktiske og sikkerhetsmessige årsaker er det ikke alle henvendelser som kan  besvares på e-post.
  • Velg emne i menyen under for å finne beste måte å få svar på din henvendelse
  • Svartid på e-post er 1-3 arbeidsdager

Vil du bli kunde hos oss? Klikk her for å bli kontaktet av salgsavdelingen!

Bestilling av nytt SIM-kort
  • Alle nye SIM-kort fra Telia vil ha støtte for BankID.
  • Administrator kan bestille SIM-kort på Min Bedrift.
  • Brukere kan bestille SIM-kort hos nærmeste forhandler, eller på Min Side.
Skifte til Telia Bedrift med Roam Like Home
  • Har dere en eldre abonnementstype er det bare å fylle ut skjemaet under, så tar vi kontakt med dere.
Sperring av nummer
  • Har du mistet eller blitt frastjålet din telefon, anbefaler vi at du sperrer ditt abonnement.
  • I våre åpningstider ta kontakt med vårt kundeservice på telefon 05051.
  • Har du behov for å sperre ditt abonnement utenfor våre åpningstider, eller når du er i utlandet, kan du ringe vår sperretjeneste på telefon (+47) 455 00 000
  • For å gjenåpne et sperret abonnement må du ha nytt SIM-kort. Dette kan du bestille via kundeservice på telefon 05051.
Ordre, kvittering og service

Ved spørsmål om ordrebekreftelse, kopi av kvittering, lagerstatus/leveringstid eller service/garanti på din telefon, ta kontakt med vår serviceavdeling på telefon (+47) 459 17 000.
PIN og PUK
  • Etter 3 feilede forsøk  å taste PIN-kode, vil du få beskjed om å taste PUK-kode.
  • Din PUK-kode finner du ved å logge inn på Min Side dersom du allerede har opprettet en bruker. Den ble også sendt sammen med brevet som SIM-kortet ditt kom med.
  • Ønsker du hjelp til utlevering av PUK-kode ring kundeservice på telefon 05051.
Forsikring
  • Hos Telia kan du bestille forsikring når du kjøper ny telefon.
  • Har du forsikring og lurer på hva denne dekker se vilkår her
  • For å melde tyveri av telefon, bruk dette skjemaet: 

    http://telia.mondux.dk/telia-no/skade/telia.php
    Husk at kopi av bekreftelse på anmeldt forhold må legges ved.

  • Har du spørsmål ved tap eller skade av din forsikrede telefon, kontakt vårt forsikringsselskap på telefon 924 00 000.
Kjøp av telefon/abonnement
  • Besøk vår nettbutikk her for gode tilbud på telefoner og mobilt bredbånd.
  • Ønsker du informasjon eller hjelp til å kjøpe våre abonnement, klikk her.
  • Ønsker du råd og veiledning kan du kontakt kundeservice på telefon 05051.
Endring av abonnement og tjenester
  • Har du spørsmål om endring av abonnement og tjenester vennligst ta kontakt med kundeservice på telefon 05051.
Felter markert med stjerne må fylles ut. E-post besvares innen 1-3 arbeidsdager. Kontakt oss gjerne på 05051 om din henvendelse haster.









Flere vedlegg
 
//send//
 

 

Var denne siden nyttig?
Ja
Nei